با حضور معاون سياسي و امنيتي بخشدار جدید مروست معرفی شد

خاتم "یزدفردا "طي مراسمي با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري ،فرماندارو جمعي از مسئولين استان ومحلي مراسم توديع ومعارفه بخشدار مروست درسالن بخشداري اين شهر برگزار شد.

غلامحسين دشتي معاون سياسي و امنيتي استانداردر ابتداي اين مراسم تصريح كرد انقلاب اسلامي ايران الهام بخش نهضت اسلامي در جهان است و شجاعت و خود باوري مسلمانان و شناسانده شدن ماهيت پوچ و بيهوده غرب بزرگترين دستاورد اين انقلاب است .

وي افزود: مردم ولايت مدار ايران اسلامي ولايت مطلقه فقيه را از اركان اصلي انقلاب اسلامي مي دانند و به بركت وجود رهبري مقام عظمي ولايت حضرت آيت ا... خامنه اي  (مدظله العالي ) و آگاهي و بصيرت ملت بزرگ ايران و هوشياري مسئؤلين فضاي ايران اسلامي هم اكنون فضايي معنوي است و بايد بكوشيم اين فضا را حفظ نمائيم .

وی با اشاره به بيداري ملتهاي مسلمان و بخصوص كشورهاي مسلمان منطقه اظهار داشت اين بيداري اسلامي از بركات انقلاب اسلامي و الگو از انقلاب مردم ايران در سال 57 مي باشد و اميدواريم با درايت و رهبري مقام عظمي ولايت مسلمانان جهان به اهداف متعالي خود دست يابند .

غلامحسين دشتتي دربخش ديگري از سخنان خود تحقق شعار جهاد اقتصادي را باعث توسعه همه جانبه كشوردانست.

وي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال جهاد اقتصادي اظهار داشت: اين نامگذاري نشانگر اين است كه كشورمان از زير ساخت هاي لازم براي توسعه وپيشرفت همه جانبه برخودار بوده وبا حركت وتلاش مي توان به درجات عاليه پيشرفت و ترقي دست يابد.

دشتي اظهار اميدواري كرد: با محقق شدن شعار جهاد اقتصادي درجامعه روز به روز شاهد پيشرفت واعتلاي همه جانبه كشور در تمام عرصه ها باشيم.

معاون سياسي وامنيتي استانداري يزد از مسولان خواست با استفاده از پتانسيل هاي موجود درشهرستان خاتم  براي خدمت به مردم  وتوسعه اقتصادي اين شهرستان گام برداند.

دشتي با اشاره به نزديك شدن به 14 و 15 خرداد به ميثاق مجدد مردم با امام راحل ( ره ) و آرمانهاي نظام اسلامي ايران تأكيد نمودند .

معاون سياسي و امنيتي استاندار در پايان با اشاره به خدمات و تلاشهاي چند ساله  ابراهيمي نسب در تصدي مسئؤليت بخشداري مروست از وي تقدير و تشكر نموده و براي قانع بخشدار مروست آرزوي موفقيت نمود .

در این مراسم  امام جمعه شهر مروست طي سخناني به مدعوين گفت: با عنايت به اينكه در شهرستان خاتم مشكلات متعدد است ، خدمت رساني دراين منطقه واقعا كارسخت وطاقت فرسا است ومسئولين بايد توجه داشته باشند كه دوره مسئوليت ها روزي تمام مي شود ، اما بايد تا جايي كه مي شود مسئولين گره از كار مردم باز كنند ودر پايان مسئوليت كسي روسفيد است كه مشكلاتي از مردم واز منطقه حل كرده باشد.

سيد ناصر امامي فرماندار خاتم در ادامه ضمن عرض خير مقدم تصريح كرد: ايران اسلامي به بركت خون شهيدان و رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) و تلاش شبانه روزي مسئؤلين اجرايي امروز با قدرت و شجاعت ايستاده و هر روز پله هاي ترقي راطي مي نمايد.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده در چندين سال اخير در شهرستان خاتم افزود: همه مردم و مسئولين خود مستحضرند كه الحمدا... طي دو الي سه سال اخير اقدامات بسيارخوبي در شهرستان و بخش مروست انجام شده است از جمله شروع عمليات  گاز رساني به بخش مروست ، اصلاح و ساخت جاده هاي ارتباطي ، ساخت سالن هاي ورزشي ، مسكن مهر ،آغاز  عمليات اجرائي سد مروست و... كه همه در سايه تلاش و كوشش مسئؤلين و توجه ويژه استاندار محترم به اين منطقه بوده است و انشاا... طي سالهاي آينده شهرستان خاتم به لحاظ موقعيت و پتانسيلهاي موجود به شهرستاني توسعه يافته تبديل خواهد شد .

وي در ادامه از خدمات سيد محمد ابراهيمي نسب در خدمت به مردم و منطقه محروم مروست تقدير و تشكر نموده و براي نصرت ا... قانع بخشدار جديد آرزوي موفقيت نمود .

در ادامه آقاي ابراهيمي نسب نيز گزارشي از عملكرد چند ساله خود ارائه نمود .

شاين ذكراست : درپايان اين مراسم نصرت ا...قانع با دريافت حكم  توسط معاون سياسي وامنيتي استانداري يزد به عنوان بخشدار مروست معرفي واز زحمات سيد محمود ابراهيمي نسب بخشدار سابق با اهداء لوح تقدير بعمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا